Mijn missie

Ik wil meer kleur, vrolijkheid en zelfvertrouwen brengen met mijn handgemaakte lichtgewicht oorbellen. 

Meet Inge

Over mij

Hoi! Ik ben Inge, de maker en bezieler achter Atelier Meer. Na borstkanker ben ik mijn leven opnieuw gaan inrichten. Door creatief bezig te zijn, kom ik uit mijn hoofd en gaan mijn ogen fonkelen. En zo kwam ik op het idee om te starten met Atelier Meer.

Creatief bezig zijn is de laatste jaren een rode draad in mijn leven. Ik heb een achtergrond in de fotografie en webdesign. Mijn ogen gaan echter het meeste twinkelen als ik met polymeerklei bezig kan zijn en oorbellen kan maken. Mijn creativiteit is dan onbegrensd. Ik meng kleuren, ik verzin patronen, ik ontwerp vormen voor de uitstekers, ik test technieken uit, ... Alle oorbellen die je in mijn webshop vindt zijn door mij bedacht en handgemaakt in beperkte oplage. Elk stuk is uniek.

Enkele weetjes over mij

  • 46 jaar jong
  • wonend in de Kempen: Mijn huis en atelier in het groene Mol en ook veel bij mijn lief te vinden in Nijlen
  • bijna 8 jaar een super LAT-relatie met Pieter. Mijn rots in de branding
  • Mama van Lien (°2012, zot van musical en dans), plusmama van Matthias (°2011) & Wannes (°2013)
  • Mijn koffie drink ik zwart en straf. Zonder espresso start ik mijn dag niet
  • Zonsondergangen kunnen mij betoveren met hun kleuren
  • Rondom mij heb ik natuur nodig om te wandelen en te genieten
  • Als ik wilde orchideeën zie dan doe ik een vreugdedansje
  • Ik gedij niet in een stad of met teveel drukte. Ik hou van stilte
  • Liefde begint bij jezelf. Ik blijf aan zelfliefde en mijn zelfvertrouwen werken, en aan het respecteren van mijn grenzen
  • En natuurlijk heb ik iets met oorbellen.

Wil je nog meer weten ? Stuur me gerust een berichtje. Altijd fijn om een gesprekje met mijn klanten en bezoekers aan te knopen.

 

Liefs,

Inge