Wat klanten zeggen (reviews)

Reviews en berichten van klanten.

Regelmatig krijg ik lieve berichtjes van klanten. Daar word ik echt blij van. Mijn missie is om kleur en vrolijkheid te brengen, je zelfvertrouwen een liefdevolle boost te geven, je innerlijke schoonheid naar buiten brengen, ... En als ik dan hoor dat mijn oorbellen "meer" zijn dan gewoon oorbellen voor mijn klanten, dan ga ik zelf stralen.

Zelf een review schrijven? Dat kan en wordt zeker geapprecieerd. Meer zelfs: daar zou je mij blij mee maken en verder mee helpen. 

Je kan een Google review schrijven. Alvast bedankt voor wie dat wil doen.

Wat anderen vinden van mijn creaties

Lees hoe anderen de workshops beleven